الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

الینا جون

نظرات (5)

مامان الینا جونی
13 دی 92 11:33
سلام عزیزم به به چه الینا خانومه نازیییییییی مبینم اینجا ماشاا.... مامان جونی خوشحالم که اومدید پیشمون من لینکتون میکنم که بیشتر بیام پیش الینا خانوم نازززز
الی مامان الینا
13 دی 92 12:18
آخیییی چه دخمله نازیییی خدا حفظش کنه هم اسمه دختره منه جونممم چه عکسای خوشگلی ازش گرفتین لذت بردم [ممنون عزیزم دوباره سر بزن]
مامان الینا
14 دی 92 15:37
سلام خیلی خوشحال شدم از دیدن پیامتون. الینای من الینای شمارو از راه دور میبوسهhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/42.gifدوست دارم بیشتر در ارتباط باشیم برای تبادل اطلاعات در مورد تربیت و مسایل اموزشی دخترمانو . بازم به ما سر بزنین. ممنونhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/42.gif
مامان آیهان
15 دی 92 15:41
عزیزم چه دختر ماهیییییییی[مرسی عزیزیم ممنون که سر زدی]
مامان توتو
پاسخ
[ممنون عزیزم لطف داری]
غزل زندگی
22 دی 92 9:16
سلام ماشاءاله به این گل دختر ناز و دوست داشتنی مرسی که به ما سر زدی با اجازتون من لینکتون میکنم الینای ماه رو ببوسین و بهش بگین مامان غزل گفت مثل ماه میمونی عزیزم
مامان توتو
پاسخ
[ممنون شما هم دختر نازی داری..]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینا جون می باشد