الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

الینا جون

الینا میگه: پنج شنبه ها روز مامانهاست

1392/11/6 17:31
نویسنده : مامان توتو
441 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشکلم همیشه با بابایی میره مهد و برمیگرده ولی پنج شنبه ها چون خوذم میبرم مهد و میارمش به خاطر همین میگی پنج شنبه ها روز ماماناس و من و جیگرم کلی با هم بازی میکنیم و میریم پارک کنار مهد کلی خوش میگذره .....شما هم لحظه شماری میکنی تا روز مامانا

قربون اون قیافت برم که خستس

اینم ژست مخصوص الینا

اینم الینا و باران دوست جون جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سایدا گلی
7 بهمن 92 9:03
سلام عزیزیم چه دختر ماهی داری.خوشحال میشم با هم لینک باشیم من هم شما رو توی وبلاگ سایدا لینک کردم. قراره عکسهای سایدا رو هم بزودی توی وبلاگش بذارم .
مامان توتو
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داری باعث افتخاره
مامان پپو
7 بهمن 92 9:54
سلام عزیزم. هزار ماشاا... دخمل نازی داری. قیافه اش خیلی به دلم نشست. خدا حفظش کنه. شما کرمانشاهی هستین؟
مامان توتو
پاسخ
ممنون شما لطف دارید .بله کرمانشاهی هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینا جون می باشد