الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

الینا جون

روزهای بهمن ماه...

1392/11/7 17:40
نویسنده : مامان توتو
447 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکل مامانی من بهمن ماه رو خیلی دوست دارم چون تو این ماه من بهترین هدیه رو از خدا گرفتم و اونم تولد شما قشنگ و نازنینم است .کم کم داری به چهارمین سال تولدت نزدیک میشی و من با دیدن بزرگ شدن تو احساس شادی میکنم و خوشحالم که خداوند این نعمت عزیز را به من عطا فرمودند از اینکه میبینم روز به روز خانوم تر میشی احساس غرور میکنم...ولی خیلی زود میگذره همه چی انگار همین دیروز اتفاق افتاد ثانیه به ثانیه تولدت واسم خاطرس و دربهمن ماه واسم تداعی میشه مخصوصا اینکه کل بهمن ماه سال تولدت رو در خونه پدریم بودم و کلی بهشون زحمت دادم دست مادر و خواهرهای مهربانم را میبوسم....قلب

امیدوارم سالهای سال عمر با عزت از خدا بگیری.ان شااله

اندر احوالات جدیدت اینکه ماشااله هر وقت که میریم بیرون هر چیزی ببینی میخوای از خوردنی گرفته تا پوشیدنی و اسباب بازی و ...  این چند روزه گیر دادی ساعت میخوام من هم یه ساعت کیتی واست گرفتم و خیلی دوستش داشتی ولی فقط یه روز.....حالا هم میگی مامان واسه تولدم تبلت بگیرتعجبوقتی ازت میپرسم میخوای باهاش چیکار کنی...میگی میخوام بازی کنم..متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عرشيا و مامان مريم
8 بهمن 92 9:47
سلام . تولد اليناي ناز رو تبريك مي گم و از خدا مي خوام كه قطار زندگيتون هميشه بر روي ريلهاي خوشبختي حركت كنه. اميدوارم كه از اين به بعد همه ماهها يادآور موفيتهاي فرزند گلتون باشه. از طرف من و عرشيا تبريك بگيد و ببوسينش.
مامان توتو
پاسخ
ممنون مامان مریم و عرشیا جون امیدوارم شما نیز شاهد موفقیت آقا عرشیا باشید....
مامان الینا
9 بهمن 92 0:50
سلام مامانی الینا ماشالابه این دخترقشنگ وخانم خوش به حالتون که کیش زندگی میکنید من عاشق کیش وساحلای قشنگشم این بوس برای الینا جونم
مامان توتو
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارید...به نیت شما جمعه میریم ساحل
مامانی درسا
12 بهمن 92 7:39
عزیزم هزار ماشاالله چقده دختری نازی دارین انشاالله همیشه سلامت باشه ...... توی نگاهش یه مظلومیت خاصی هست ........ مامانی شما هم لینک شدی .... خوش اومدین به جمع دوستانمون
مامان توتو
پاسخ
ممنون عزیزم .لطف دارید شما...
مامان نازنین جون
13 بهمن 92 20:07
گل دختری تولدت مبارک انشاا...که 12000ساله بشی عزیزم میری ساحل جای ما رو هم خالی کنید....خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید واجازه بدین تا با افتخار لینکتون کنم
مامان توتو
پاسخ
ممنون شما لطف داری....ممنون از لینکتون
مامان نازنین جون
14 بهمن 92 13:26
سلام مامانی مهربون خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنید.... من شما رو با افتخار لینک کردم انشاا... دوستهای خوبی واسه ی هم بشیم
مامان توتو
پاسخ
چشم عزیزم...با کمال افتخار.........ان شااله
المیرا
18 بهمن 92 18:18
سلام چه خانومی خوشگل و نازی داری مامانش خدا واست حفظش کنه
مامان توتو
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
زهرا
19 بهمن 92 13:29
ای جان... ماشاالله خیلی نازه دخترت...
مامان توتو
پاسخ
ممنون زهرا جون شما لطف داری
شیما
21 بهمن 92 19:33
جوووووووووووووووووووووووووونمچه خااانومی چه دخمل ناااازیمامانییی همینه دیگه [نیشخندباید ناز دخملیو بکشی]
مامان توتو
پاسخ
مرسی شیما جون
مامان آیلا
23 بهمن 92 16:48
هزار ماشالا به این فرشته کوچولویهنازه خوش تیپ
مامان توتو
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری..من آیلا جون رو به لیست دوستای الینا اضافه کردم.البته با اجازه تون
shayanjooni
29 بهمن 92 12:31
happy birthday
مامان توتو
پاسخ
تشکر.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینا جون می باشد