الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

الینا جون

جشن تولد 4 سالگی

1392/12/12 13:04
نویسنده : مامان توتو
845 بازدید
اشتراک گذاری

الینای قشنگم امیدوارم 120 ساله بشی و من شاهد پیشرفت شما در زندگی باشم.خدا را شکر بعد از کلی استرس جشن تولدت به خوبی و خوشی به اتمام رسید و به شما و بقیه بچه ها خیلی خوش گذشت صبح زود از خواب بیدار شدی و همش میگفتی مامان بریم الان دوستام منتظرن. توی ماشین که رفتیم کیک رو بیاریم همش میگفتی الان دوستام میگن به به الینا چه عروسی شدهقلب به هر حال کلی خودتو تحویل گرفتی ساعت 10 رسیدیم مهد و مربیهای مهربون کلی کمک کردن و تزئینات رو آماده کردن از همین جا ازشون تشکر میکنم.

عکس کارت دعوت ها

اینم چند تا عکس که موقع رفتن تو حیاط ازت گرفتم

اینم عکسای مهد که گلچین کردم

گیفت هم به بچه ها کتاب و بادکنک دادیم.

اینم کادوهایی که دوستای گلت داده بودند .ازشون تشکر دارم ولی رو چند تا شون اسم نداشت من نفهمیدم کی زحمت کشیده بود.به هر حال دست همه شون درد نکنه.

الینای قشنگم امیدوارم روز به روز خانوم تر بشی و هر سال که بزرگتر میشی سعی کن از لحاظ اخلاق و رفتار نیز بزرگ تر شوی.میبوسمت اگه هم کم و کسری بود ببخش.

باز هم از کادر مهد کودک باغچه به خاطر همکاری و دوستان و بچه های گل مهد تشکر میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان الینا
3 اسفند 92 9:59
مبارک مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک تولدت مبارک عروس خانوم چه ناز شدی با لباس تولدت دست مامان و بابایی و کادر مهد کودکت درد نکنه امیدوارم روز خوب وخوشی رو گذرونده باشین انشاالله جشن فارالتحصیلی ات انشاالله جشن قبولی در دکتری انشاالله عرررررررررررررررررررروسی ات گلم
مامان توتو
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری.ان شااله با دخمل گل شما......
مامان نازنین جون
4 اسفند 92 21:48
تولدت مبارک عزیززززززززززززززم چه کیک قشنگیانشاا... تولد12000سالگیت رو جشن بگیری این هم کادوی من
مامان توتو
پاسخ
ممنون که زود زود به ما سر میزنی.....
مامان مريم و عرشيا
5 اسفند 92 10:04
سلام اليناي قشنگم. تولدت مبارك عزيزم. سلام مامان توتو. خسته نباشي. هم الينا مثل فرشته ها شده ماشااله و هم تولدش خيلي خيلي قشنگ شده. خسته نباشيد. با ديدن عكس عرشيا تو وبلاگتون كلي ذوق كردم.باز هم تبريك.
مامان توتو
پاسخ
ممنون مامان مریم جون ...سلامت باشی..بچه ها ماشااله جنب و جوششون زیاده به زور تونستم چند تا عکس بگیرم .آقاعرشیا که گل سرسبد پسرهای مهد هست...ممنون بابت کادوی قشنگی که به الینا دادید .الینا کلی ذوق میکنه واسش...
غزل زندگی
8 اسفند 92 8:01
تولد تولد تولدت مبارک هزاران هزار مبارک انشاءاله تولد صد و بیست سالگیت عزیزم ماشاءاله چقد ماه شدی ماه بودی ماهتر شدی عزیزم چه تولد قشنگی دست مامانی و بابایی درد نکنه که با اون امکانات محدود تولد به این قشنگی واست گرفتن عزیزم خاله رو ببخش که دیر واسه تبریک اومدم ی کم درگیر بودم همیشه زیر سایه مامان و بابا شاد باشی گلم
مامان توتو
پاسخ
خاله جون ممنون زحمت کشیدید..خدا غزل جون رو برای شما حفظ کنه.....
مامانی ساره
8 اسفند 92 19:55
تولد تولد تولدت مبارک چقدر خوشگلی شما خاله جون انشاءالله که خدا حفظش کنه
مامان توتو
پاسخ
سلامت باشی خاله جون.
fafa
12 اسفند 92 13:10
تولدت مبارک////// قوربوووووون اون شکل ماهت بشم//////// نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان توتو
پاسخ
مرسی خاله فافا
مامان آیلا
15 اسفند 92 12:24
بگم دخترا اسفندی بی همتان الینا جون ,عروسک زیبا تولدت مبارک
مامان توتو
پاسخ
ممنون خاله جون ...لطف داری
خاله شهلا
15 اسفند 92 12:25
تولدت مبارک لباس محلی ؟؟؟؟ هرکی مال شهر خودشو پوشیده؟ یعنی گلم ؟کرد هستی؟ اخه من هم کر مونشاهیم من هم واسه مسابقه یه وب لاگ درس کردم میشه به من هم سر بزنی آخه تعداد بلزدیدا هم جز امتیاز ها س هنوز اولش بعد کلی مطلب خوب می زارم
مامان توتو
پاسخ
ممنون خاله جون لباسها رو مهد تن بچه ها پوشیده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینا جون می باشد