الیناالینا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

الینا جون

جشن آموزه ها921205

1392/12/8 19:57
نویسنده : مامان توتو
437 بازدید
اشتراک گذاری

 

الینای عزیزم از طرف مهد جشن آموزه ها روز دوشنبه برگزار شد که از والدین هم دعوت کردن و من و شما هم با هم شرکت کردیم به شما لباس محلی دادن بپوشید ماشااله خیلی ناز شدی...بهت میومدماچ

الینا و آناهیتا{#emotions_dlg.e11}

الینا و عرشیا

الینا جون شما و بقیه بچه ها ماشااله همه شعرها رو از حفظ بودید..امیدوارم همیشه باعث افتخار من و بابایی باشیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانی ساره
8 اسفند 92 19:53
الهی چقدر مظلومانه نگاه میکنه چقدر توی این لباسا ناز شده دخمل خوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سر بزنین
مامان توتو
پاسخ
چشمات ناز میبینه خاله جون..چشم حتما سر میزنم
مامان الینا
9 اسفند 92 0:40
ای جاااااااااااااااااااااااااان الینای نازم هرچی میپوشه بهش میاد تو این لباس محلی هم معرکه اس خیلی ناز شدی مامانی حتما براش اسپند دود کنی
مامان توتو
پاسخ
ممنون خاله جون لطف داری....دخمل شما هم خیلی نازه
مامان نازنین جون
10 اسفند 92 9:18
عزیزززززززززززززززم با این لباس چقدر ناز شدی و بهت میادژستت هم خیلی قشنگهانشاا... بابا ومامان گلت به آرزوی قلبی شون که موفقیت شماست برسند
مامان توتو
پاسخ
ممنون خاله جون...چشمات ناز میبینه
مامان مريم و عرشيا
10 اسفند 92 10:48
سلام. مباركهههههه جشن بچه هامون. ايشااله دانشگاه رفتنشون.الينا واقعا تو لباس محلي ناز شده بود ماشااله. من هم وقتي ديدم اين همه شعر بلدن خيلي خوشحال شدم. آخه عرشيا خيلي كم تو خونه شعرهاش رو مي خونه.الينا رو ببوسيد.
مامان توتو
پاسخ
سلام.ممنون ان شااله که شاهد پیشرفت روز افزون بچه ها باشیم و همینطور یک روز جشن فارغ التحصیلی واسشون بگیریم....عرشیا هم ماشااله خیلی آقاست من که خیلی دوستش دارم....شما نسبت به الینا لطف دارید چشماتون قشنگ میبینه.
خاله حیرییییییییییییییییی
10 اسفند 92 11:16
ماشالا هزار ماشالا گل دخمل ما همه جوره خوشکله [قلب دوست دارم جیگر خاله
مامان توتو
پاسخ
ممنون خاله جون..منم دوست دارم ...عاشقتم
عمه ِ آتنا
12 اسفند 92 13:55
ماشااله
مامان توتو
پاسخ
ممنون طنین جون
مامی آراد
11 فروردین 93 9:16
تبریک سال نو وعروسکی به این زیبایی بااجازه لینکتون کردم
مامان توتو
پاسخ
ممنون همچنین برای شما.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الینا جون می باشد